tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Villken dag...

Idag har allt gått saaaakta!
Förkylningen och hostan är så seg, det är 3 veckan nu som jag och töserna är dåliga.
Men en aning nytta har det blivit.
Jag har postat piffarna och kortet till faster Veronica. Och jag har skurit och bigat massa kortstommar.

Sedan passade jag på att fotografera min doftjasmin som lämpligt nog står precis utanför mitt fönster.
Doftar underbart när man har fönstret öppet.
Det har just regnat lite men korten blev jag jätte nöjd med!




Nu är det sängen som gäller!
Blir en sträng dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anne/anneh

Vilka underbara bilder, visst är doften av jasmin ljuvlig!

Kram Anne

2008-06-30 @ 12:16:54
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: