tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

PIF dragen!!!

Hej och god morgona på er!

Nu har mina små töser hjälpt mig att dra 2 vinnare i pifen!
Här är lapparna.



Stora tjejen fick dra första namnet, men det är svårt att välja.....


och vinnaren är................















så var det lillasysters tur, hon är lite sjuk så hon är väl nerbäddad i vagnen.


och vinnaren är.............







Grattis till Veronica och Anneh!!!
Maila era adresser så kommer det en pif med posten!


Nu ska jag försöka mig på ett bidrag till till midsommarcropen på svensk scrapbooking.

Kommentarer
Postat av: Anne/anneh

Vilken överraskning när jag hittade brevet i lådan idag=0) Jag hade ju glömt bort pifen och inte visste jag att jag hade vunnit heller...vilken tur att du hittade min adress nånstans;0) Så jag tackar så hjärtligt för floss och clearstamps=0) Min första PIF, så roligt och så överraskande! Ha en bra dag och tacka lilltjejen för att hon tog lappen med mitt namn på;0) Kram Anne

2008-06-30 @ 12:09:11
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: