tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Nystart för min pyssel blogg!!

Hej
Får väl börja med en liten beskrivning av mig själv...
Jag är 27 år och bor i Halland.Ensamstående mamma med 2 töser och en ängel.

Denna blogg ska främst användas till mitt pysslande men kan tänka mig att det även blir en
hel del om barnen och mitt liv i alllmänhet.

Jag har scrappat i snart 2 år och sedan dag 1 när jag fick prova en väns qk tång är jag helsåld!
Att bara sitta och titta på mina vackra papper kan pigga upp en deppig dag, och tyvärr kommer de deppiga
dagarna ofta ibland.
Jag har börjat med kortmakeri nu också och upptäckt stämplarnas värld, WOW detta är inget plånboken tycker om hehe.
Under dagen skall jag fotografera och ladda upp lite bilder på det jag redan gjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: