tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Varsågod syrran!

Nu blir min syster glad....
Jag har lovat ett tag nu att lägga upp mina stämplar men det har inte blivit av.
Men här kommer bilderna sys. Och nu vet du villka jag inte önskar mig ;)  ...
















Så.. håll tillgodo vännen.
Det har varit en jobbig dag.. Städat  och slängt en massa.
Och för dom som känner mig så är det något stort! Att slänga allså.
Har fått ihop nästan 2 stora sopsäckar med "bra å ha" som inte e så bra å ha längre.
Sen har jag avfrostat en frys och ställt ner i kkällaren så nu bara måååste jag ju möblera om lite i köket med..
Fast eftersom jag flyttade ett litet skåp från vardagsrummet och ut i köket nu så måste jag ju möblera om lite i vardagsrummet med.. hmm Och möblerar man om så måste man städa också.. shit..
Jaja det kommer en dag i morogn med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: