tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Trevligt besök....

Hu vad tiden går fort! Tycker att det hinner knappt bli måndag förräns det är fredag igen.
Jag har inte hunnit pyssla så mycket nu fast jag borde.
Jag är med i en chokladrecept swapp och en paj recept swapp. Borde sätta mig och göra klart korten FORT, de ska vara inskickade den 26/8... jaja jag har lite tid på mig än.

I kväll blir det dock inget pysslande för vi ska ha kräftskiva och mina faddrar från Välasjö kommer *glad*.
Får se om det blir något fotande i kväll, Har en tråkig förmåga att glömma kameran.
Nu ska jag baka baguetter till i kväll och försöka hitta på någon god efterrätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: