tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

Tiden rusar iväg............

Jag som skulle lagt in bilder lääänge nu..
Vi börjar med några kort som jag har gjort...





Så lite blir det gjort iaf....

Jag möttes av en hemsk syn efter regnovädret för ett par dagar sedan....
det här var vad jag såg när jag kom ut

4 maskiner tvätt... bara att tvätta om :(
gräsfläckar på nästan alla kläderna, blir så trött på det!
(nån som vet hur man får bort gräsfläckar???)


En liten duva har kommit fel i stormen och bosatt sig på min altan. Den kom i måndags och är fortfarande kvar.
Han försökte få vara inne men med katt så är det inte speciellt lämpligt, tog en stund men jag fick ut den till slut.
Han har hållt sig runt min altan i 4 dar nu men jag har inte tänkt så mycket på det, han flyger väl hem när han vilat..
Men när jag kom hem från att ha hämtat barnen på dagis i dag (mamma var hemma så dörren stog öppen) så hade stackaren fastnat på ett flugpapper som låg på bänken:(
Tog en god stund att få loss honom men nu sitter han i en korg med galler på och putsar sig.
Det visar sig att det är en duva från mölndal och det kommer en och hämtar dem i morgon.
tack o lov!!
har ni sett en så söt en!!
(blunda för disken hihi)

föesten.. vill ni se min guddotter!!
JA jag har blivit tillfrågad om jag vill vara lilla Selmas gud mor *så stolt*

Bara ler, helt underbart att jag får denna ära!!

Min andra gud dotter tillika systerdotter var här i förrgår för att visa upp nya pojkvännen, "å vicken redig påg de va"!
Smart, såg bra ut verkade sympatisk och kanon trevlig!
Och bäst av allt han verkar ta riktigt bra hand om min lilla ängel (som nu nästan e vuxen hu!!)
Tur att jag har slutat fylla år, annars hade jag väl snart varit runt 30.....

Det var nog allt för nu...
Ja jag håller ju på med en  canvas tavla till en vän.. men den får ni inte se än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: