tesslan6

En ensamstående småbarnsmammas liv och funderingar. Ett sätt att få skriva av sig och kanske ha en chans att gå tillbaka och minnas en gång.....

ojojojoj

Villken jobbig vecka...
Började med att försäkringskassan inte betalade ut min sjukpeng som dom ska.
Det hade kommit bort ett läkarintyg sa dom. Men jag hade turen att få tag i min läkare samma dag
så nu ska jag bara ringa och tjata på dem så jag får ut mina pengar.
Sen på tisdagen blev min pappa sjuk och inlagd på sjukhuset.
(han är bättre nu tackolov) Men sen har veckan bara varit ett enda virrvarr.
Jag har inte sovit nästan något så jag är så trött så trött.
Har upptäckt att jag kan koppla bort ganska mycket problem när jag pysslar så en del kort har det blivit.
Ett par julkort och några andra "strökort".
Mina faddrar var ju här på kräftskiva förra lördagen och jo minsann jag fick knäppt ett par bilder.

Karl-åke och Ingrid, mina faddrar.

Visst ser bordet riktigt inbjudande ut!!

Kan säga att det smakade lika gott som det ser ut!

Och som sagt en del kort har det blivit med....




Har fått bra kontakt med en tatuerare som ska hjälpa mig förverkliga en dröm....
Jag har en liten änglason som hette Ludwig (hans sida finns i länkarna)
Och jag skall tatuera in hans porträtt på ena skuldran.
Detta är bilden som jag har tänkt:

Jag saknar dig så gubben!!!
Men ser ni ögonen.. riktigt busfrö var han.


Nu blir det slappande på soffan framför tvn....
kram alla

Kommentarer
Postat av: Werali

Finns en överraskning till dig i min blogg ;-)

2008-09-05 @ 21:07:57
URL: http://weraliscrappar.bloggagratis.se
Postat av: Johanna (hannahoj)

Hej hej!



Blåbärspappret har jag gjort själv, det är magnolias små blåbärsstämplar. Stämplade bara lite här och där på pappret och målade med ProMarkers.



Kram

2008-09-10 @ 22:09:13
URL: http://hannnahoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: